- thank god it's friday!!!!!!!!!!

Dagen fortsatte lite segt efter matten. Vi hade Samhälle och sen hade vi lunch.
Efter lunchen gick Ida hem :( Krya på dig <3
Sista lektionen var FOTO! :D<3<3 Och det var superkul som vanligt dåeee!! :P Vi fick ta bilder utan kamera! Haha, nu har ni något att klura på tills jag berättar det! Det var iaf jättekul och jag gjorde flera bilder som jag blev nöjd med!
Jag slutade 15.17 och min buss gick 15.22 så det var bara att springa som bara den! ;O. Som tur var hann jag och där stod mina två polare Annica och Matilda. Vi hade sjukt kul som vanligt, men idag var det extra kul! Vi var nog bussens underhållning, för det var typ bara vi som hördes XD.
När vi hoppade av bussen tyckte jag att mina händer blev tomma. Och jag hade glömt mina vantar på bussen! Som tur var har man Annica som tog mina cocosdoftande vantar med sig hem. ;)

Ha det gött!
/daisy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0